sobota, 15 listopada 2014

Podsumowanie 30. Warszawskiego Festiwalu Filmowego ( WWF 2014 / 30th Warsaw Film Festival )

31th Warsaw Film Festival

Za nami jeden z najlepszych festiwali filmowych w Europie. Byłem na wielu filmach. Miałem okazję zobaczyć premierę rewelacyjnych Map Gwiazd oraz robiącego wielki szum w kinie związanym z modą obraz Dior i Ja. Każdy mógł odnaleźć coś dla siebie. Dokument, biografia, dramat, sensacja, obyczaj. 

Tak jak w poprzednich latach 30. Warszawski Festiwal Filmowy odbył się w dwóch miejscach. Na tydzień Kinoteka w Pałacu Kultury i Nauki oraz Multikino Złote Tarasy były najważniejszymi filmowymi miejscami w Polsce. Ci co kochają kino wędrowali z jednej sali kinowej do drugiej. Oprócz tego, spotkania z reżyserami, aktorami, scenarzystami i producentami. Każdy miał możliwość rozmowy z wyjątkowymi ludźmi którzy byli tam obecni. 

Poniżej lista najlepszych według mnie filmów, które miałem przyjemność zobaczyć. Klikając w tytuł przejdziecie do recenzji.


Do zobaczenia za rok! :-)