poniedziałek, 6 lutego 2012

Top 5 Madonna

Madonna / superpani.pl
W tym roku minie 29 lat od debiutanckiej płyty Madonny "Madonna". Aktualnie w radiu możemy usłyszeć jej nowy singiel Gimme All Your Luvin zapowiadający album M.D.N.A.. Z okazji powrotu legendy muzyki pop, postanowiłem wybrać 5 jej najlepszych występów. Zobaczcie!

5.
Madonna wykonuje piosenkę Live To Tell i... wisi na krzyżu. Kontrowersyjny występ wywołał lawinę krytyki i protestów władz i Kościoła. Niestety mało kto wie, że Madonna w ten sposób chciała zwrócić uwagę na Afrykę.


4.
Rok 2012, Super Bowl - finał mistrzostw futbolu amerykańskiego, przed telewizorami 100 milionów widzów, a w czasie przerwy Madonna i premierowy występ z nowym singlem Gimme All Your Luvin. Oprócz nowego kawałka zaśpiewała Vogue, Music i Like a Prayer.  Jak wypada na tle innych występów? Dla mnie miejsce czwarte!

 

3.
"Wszystko czego się dotknie, zamienia się w złoto" - tak swego czasu mówiono o Timbalandzie. Madonna jest tego przykładem. Rok 2008, na parkiecie królują 4 minuty. Zobaczcie jak 50letnia kobieta wygina się na scenie z młodym Justinem Timberlakiem.


2.
Trzy wieczne dziewice - Madonna, Britney Spears i Christina Aguilera wykonują jeden z największych przebojów Like a Virgin podczas Video Music Awards MTV w 2003 roku. Nieważne to co śpiewają, ważny jest koniec. Ten pocałunek przeszedł już do historii.


1.
Do tej pory przedstawiłem występy pełne efektów wizualnych, tancerzy... Taką Madonnę każdy zna. Na miejsce pierwsze wybrałem inną wersję Królowej. Mój ulubiony kawałek Like a Prayer. Madonna z mikrofonem a w tle zespół. Taka wersja mi się podoba!